Telefonní hovorny a služby pro telekomunikace

Telefonní hovorny - výroba, výstavba, údržba a servis, personální i technologický outsourcing (zajištění provozu) telefonních hovoren (kabin, budek) / boxů a telefonních automatů), resp. komplexní služby pro telekomunikace, jsou založeny na třech základních pilířích: know-how, které od roku 1994 v této oblasti vytváříme a neustále zdokonalujeme (ČSN EN ISO 9001:2009), kompetenci vlastních pracovníků a dlouholetém partnerství s významnými výrobci i poskytovateli telekomunikačních služeb (O2 Czech Republic , Slovak Telekom , Ascom , IPM Group), které tak současně tvoří přidanou hodnotou námi poskytovaných služeb a podporují naše zákazníky v soustředění na hodnoty a výkony jejich vlastního, telekomunikačního podnikání.

Bohatá historie, vysoká kvalita, loajálnost i pokrokový potenciál pracovníků divize Služby pro telekomunikace společnosti Centrum integrovaných služeb je základem následující skupiny služeb spojených s telefonními hovornami (kabin, budek) i telefonními automaty, které jsme Vám připraveni nabídnout:


Divize Služby pro telekomunikace – podrobnější informace.




Údržba a úklid Plánování a optimalizace Vývoj a výroba Outsourcing provozu Reklama